Mengikuti Lowongan Kerja Terbaru Lewat Email

Loker Bank Mayora Terbaru

sumber gambar : www.bankmayora.com 
Milestone

Bank Mayora Company is engaged in banking. Established 18 years ago to be exact on July 28, 1993. The Bank travels in his Majus experiencingtidal cycle process is increasingly strengthened its presence in Indonesia's banking. The toughest test ofthe Bank and the whole Indonesia Bank Mayora is when monetary crisis in 1997-1998. Many banks thatfall in that time. Grateful, the Bank is able to survive as Bank Mayora, one of the banks that are healthy and don't need recapitalising. Success to persist is because the Bank is the Bank that manages the Bank Mayora efforts based on the principle of good corporate governance which has always embraced the principles of professionalism,Transparency, responsibilityaccountability andFairness.

The process of transformation of the Bank Mayora continues from year to year by building the Foundation of a more robust growth in various aspects of good, services, information technology, human resources, risk management and infrastructure.

It was done in order to counterbalance the growingcustomer needs and simultaneously as an effort to enhance and provide national banking. Supported bya strong capital structure, leadership and good strategy implementation, the Bank Mayora alway sachieve good performance in order to support and maintain growth in the future.

The Bank is constantly working to refine Mayora ' as the Bank's retail and consumer is healthy and performing well. To further encourage such things then Bankoffices network expansion is getting upgrades from year to year, and increased in the year 2011 with 16new office network. Products that are marketed more innovative and varied. Technology-based products that have been and continue to be intensivelydigiatkan.

To become the preferred Bank in the areas of retail and consumer Bank Mayora strives to fulfill customers ' needs through a variety of lending and let the productquality and interesting. Bank-owned lending productsMajus among others Majus KKB (motor vehicle Credit),Majus KMG (Multi-purpose Credit), KPR Majus (creditownership of House), KTA Majus (credit WithoutCollateral), Majus KI (Investment Credit), PRK BANCOOMajus (overdraft loan) or Majus UMKM (micro, smalland medium enterprises).

Let us products (funding) Bank Mayora also ready with a variety of products such as deposits, savings andchecking account products are time deposits. To provide customer service, Bank depositors Majus have been incorporated in the ATM Bersama network so as to facilitate clients in doing the various transactionssuch as cash withdrawals, balance transfer and Banktransfer free of charge of any transaction.

Effective in 2011 Bank product launches have also been Mayora Electronic Data Capture (EDC) which isexpected to further facilitate clients in a wide range ofservices such as electricity, telephonepaymentrecharge etc.

The Bank at the end of year 2011 Mayora has a network of 28 offices in Jakarta, Bekasi, Bogor, Tangerang andLampung. The Bank supported by the 456 peoplequalified employees, professional and of highintegrity.

Through products that are designed according tocustomer needs and a sincere and personal service, Bank stabilizing Majus stride in supporting thenational banking world and escorting clients business growth.
source : www.bankmayora.com

Lowongan kerja Bank Mayora Terbaru


Update 12 November 2014
POSISI  : Customer Service (Jakarta & Bogor) Kode Posisi : CS
Persyaratan : 
  • Membuat data nasabah yang masuk.
  • Melayani nasabah.
  • Menampung layanan nasabah (mendengar, menindak lanjuti, dan menyelesaikan setiap permasalahan atau keluhan nasabah).
  • Memeriksa kelengkapan data nasabah baru.

Persyaratan Umum
  • Pendidikan minimal S1 dari universitas terkemuka.
  • Nilai IPK min 2,75.
  • Lancar bahasa Inggris, baik lisan maupun tulisan.
  • Faham program Ms. Office.
  • Lowongan kerja untuk penempatan diwilayah Jakarta dan Bogor.

Persyaratan Khusus
  • Wanita.
  • Usia maksimal 28 tahun.
  • Pengalaman kerja minimal 2 tahun dibidang customer service.
  • Mempunyai penampilan menarik dan komunikatif

Date line tanggal 16 November 2014.  Segera kirim aplikasi lamaran kerja anda lengkap kealamat dibawah ini :

PT Bank Mayora

 Jl. Tomang Raya Utara Kav 21-23 Jakarta Barat
Website: http://www.bankmayora.com
Hanya kandidat terpilih yang akan dihubungi, untuk keterangan lebih lanjut bisa mengunjungi sumber lowongan dibawah ini.
Sumber Lowongan
Judul: Loker Bank Mayora Terbaru; Ditulis oleh Loker Surakarta; Rating Blog: 5 dari 5

0 Response to "Loker Bank Mayora Terbaru"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...